Egy másik gyakori tévhit, hogy a saját fejünkkel gondolkodunk és a mi érzelmeinkből, véleményünkből indulunk ki egy-egy tartalom megalkotásánál. "Szerintem ez tetszeni fog a követőimnek. Tuti ezzel robbantom fel az Instát!"
Az
intuíció fontos, de az adatok mutatják meg, mi működik valójában. Hidd el, én is megjártam ezeket a köröket! Nem vagyunk hibátlanok, főleg kezdőként, de a gyakorlás, a folyamatos (ön)fejlesztés és a trendek nagyvonalú követése is elégséges tud lenni, persze attól függően, mik a céljaink!
Megoldás: Rendszeresen
elemezd a tartalmaid teljesítményét. Figyeld a kattintásokat, megosztásokat,
kommenteket, és alakítsd stratégiádat az eredmények alapján. (Meta Business Suite, Pinterest Analitika, Google Analytics 4...stb.)
🐦Miért? Egész egyszerűen azért, mert ettől működik jól a rendszered. Ez az egyik alapja a digitális marketing világának.