A fenntartható siker titka nem az összes létező platform napi szintű
tartalomgyártásában rejlik véleményem szerint. Hisz ez kb. ugyanazt eredményezi, mintha egy lyukas vödröt próbálnának megtölteni vízzel — rengeteg energiát kell beletenni, de nem marad benne és bennünk sem semmi. Ha számoltam volna, hányszor kaptam azokat a mondatokat instant közösségi média és marketing "szakértőktől", hogy:
"Jajj, Instán kell nyomatni, Facebookon már nincs senki..."
"Tik-Tok-on fent vagy? Miért nem vagy fent?"
Hát igen. Abba nem sokan gondolnak bele ilyenkor, hogy főként a kezdő vállalkozóknál mennyi stresszt, időt, energiát emészt fel, amiben sokan ki is égnek 1-2 év alatt, mert nem marad normálisan idejük más, vállalkozással kapcsolatos tevékenységükre és nem fejlődnek.
Tudtam rövidesen, hogy az én utam nem az lesz, hogy a "futószalag- effektus" és a perfekcionizmus-önbizalomhiány nyomasztó duója a mentális és fizikai egészségem, illetve a kapcsolataim kárára menjen.
No way...nem hagyom, hogy bedaráljon a gépezet. Ebben igyekszem segíteni azokat a kezdő vállalkozásokat is, akik eleinte maguk akarják átlátni a közösségi média rejtelmeit.