💫Kezdj kicsiben és tiszta lappal! Gondolj csak arra, hogy kertészkedsz és egyik virágágyást készíted a másik után. Szépen fokozatosan öntözöd az elvetett magokat, majd beáll egy hatékony, de folyamatosan "gyomlálható" rendszer és elkezded igazán élvezni a vállalkozást, mint kreatív alkotó energiáidnak csatornát biztosító tevékenységet. 🤑Nem utolsósorban a bevételeiden is éreztetheti hatását, a kevesebb stressz és a mentális jólét pozitív irányba történő változásán túl.🧘 Nézzünk pár tippet, amivel előrébb lehetsz a mindennapok során is:
1. Napi fókusz: A "3 legfontosabb" szabálya
Minden
reggel válassz ki 3 feladatot, ami nélkül nem múlhat el a nap.
Olyan ez, mint amikor a poggyászodat csomagolod – nem fér be minden, csak a
legfontosabb.
2. Heti priorizálás: Mit engedhetsz el?
Nézd át a heti teendőidet, és kérdezd meg magadtól: "Mi történne, ha ezt NEM csinálnám meg?" Sokszor rájössz, hogy a világ nem omlik össze attól, ha egy email egy nappal később kap választ.
3. Feladatlista audit: mit tudnál kiszervezni?
Pénzügyi adminisztráció, ügyfélkezelés, email-menedzsment, social media posztolás – ezek mind olyan feladatok, amiket nem kell pont Neked csinálnod. Amihez lehet, nyugodtan vonjunk be segítséget!
Virtuális asszisztensként az a küldetésem és célom, hogy az olyan elfoglalt, kétségbeesett vállalkozóknak segítsek, akiknek szükségük van szárnysegédre a működésükben, de nincs kapacitásuk egy teljes vagy részmunkaidős alkalmazott felvételére.
4. Automatikus válaszüzenet – rapid megoldás, 0. lépés
"Július 15-25 között szabadságon vagyok. Sürgős esetben X időponttól elérhető vagyok, minden mást Y dátumtól fogok megválaszolni." - Egyszerű, világos, és elégséges információ a partnerek felkeresése esetén.
5. Virtuális asszisztens – A mentőöved, nem csak a zsúfolt napokra!
Nem kell 0-24-ben elérhetőnek lenned. Egy VA olyan, mint egy megbízható másodpilóta – tudja, merre megy a repülő, akkor is, ha te épp leveszed a kezed a botkormányról. Emberek vagyunk, élethelyzetekkel, szorult szituációkkal és a VA-k átmenetileg, illetve rendszeres megbízás keretén belül is le tudnak szerződni veled.
+ Eszközök, amik segíthetnek a "tisztánlátásban": Google Calendar, Notion, Trello – ezek lesznek a Te digitális asszisztenseid. Mindent egy helyen látsz, nem kell a fejedben tárolnod minden információt. Olyan, mintha egy külső agyat kapnál ajándékba. ℹ️ Tökéletesen megfelel abszolút kezdő szinten egy füzet, toll párosítás vagy a telefonod Jegyzet appja.) 🖊️📓A lényeg, hogy ÍRD LE, legyen nyoma és vissza tudj hozzá térni!